4 דרכים להשפיע על החלטת הלקוח
במציאות בה אנו נמצאים, אינני מכיר מישהו שלא היה רוצה לדעת כיצד להשפיע יותר, במכירות היכולת הזו חשובה אף יותר. ללקוחות יש לא מעט חששות, דעות והתנגשויות, לכן אנשי המכירות נדרשים לדעת
במציאות בה אנו נמצאים, אינני מכיר מישהו שלא היה רוצה לדעת כיצד להשפיע יותר, במכירות היכולת הזו חשובה אף יותר. ללקוחות יש לא מעט חששות, דעות והתנגשויות, לכן אנשי המכירות נדרשים לדעת
עולם העסקים והמכירות הוא תחום בו נדרשת מיומנות כדי להצליח למכור. ללקוח יש לא מעט חששות לפני ביצוע הרכישה, תפקידו של איש המכירות, הוא להפיג
אחד המקצועות המאתגרים והשוחקים ביותר הוא מכירות, אך אם אתם טובים ואוהבים את המקצוע הוא יכול להיות מאוד מתגמל. אנשי מכירות צריכים לשדר אנרגיות חיוביות בכל רגע נתון, גם כשיש ימים פחות מוצלחים, הם הפנים
כיום המכירות בכל ארגון הן המדד להצלחה או לכישלון, עסקים וחברות הוקמו למטרת רווח שמושפע באופן ישיר מההכנסות. ברגע שהמכירות גדלות, ההכנסה גדלה, ובאופן אוטומטי גם הרווח גדל. כדי להגדיל את הכנסות החברה
עולם המכירות הוא תחום רחב אשר ברוב המקרים מצריך בניית מערכת יחסים עם הלקוח. השלב הראשון לבנית מערכת יחסים הוא קודם כל לרכוש את אמון הלקוח. רבים חושבים שהם יבנו אמון עם הלקוח בזכות זה שהם ידברו על
בשנים האחרונות אנו שומעים לא מעט את המילה “ערך”, ובמיוחד אנשי מכירות שנדרשים שוב ושוב לייצר ערך אמיתי מול הלקוח. הרבה אנשי מכירות ובעלי עסקים מתבלבלים בין מתן ערך אמיתי לבידול. אחד האתגרים המרכזיים
משא ומתן הינו חלק מתהליך עסקי והוא חשוב מאוד עבור
עסקים, חברות וארגונים. מטרת המשא ומתן היא השגת
האינטרס של העסק שלכם וניהול התהליך בצורה נכונה
יביא אתכם לתוצאה הרצויה. ניהול משא ומתן מוצלח הוא
עולם המכירות עובר שינויים בשנים האחרונות במיוחד
בשיטת מכירה B2B, אחד הגורמים ששינו את התחום והאם
אתם תצליחו לסגור את העסקה, היא רמת הכימיה שהייתה
לכם עם הלקוח. חשוב שתהיו המקצועיים ביותר בתחומכם
תהליך מכירה שמתבצע בצורה נכונה ומקסימלית הוא אומנות. התהליך כולל הרבה אלמנטים ופרטים שבכל אחד אפשר ליפול ולפספס את המכירה. אחד האלמנטים החשובים ביותר בתהליך
5 כללי היסוד לקראת פגישת מכירה חשובה לא מעט פעמים אני נשאל לגבי נושא פגישות המכירה. איך להתכונן לפני הפגישה? מה צריך להכין? מה הניואנסים
מה הבדלים בין שיטות המכירה B2C&B2B
לא מעט פעמים שואלים אותי על ההבדלים בין 2 שיטות המכירה .
עסקים רבים היום נדרשים להשקיע באסטרטגיה של שיווק ופרסום על מנת להגיע לכמה שיותר לקוחות אשר לא היו מכירים או שומעים על החברה שלהם לולא