השירותים שלנו
בניית אסטרגיית מכירות ושיווק + ליווי
להיות מנכ“ל של חברה או סמנכ“ל מכירות זו אחריות מאוד גדולה אשר ברוב המקרים ההחלטות והנהלים של אותן פוזיציות משפיעות על כלל החברה, ובמיוחד בתחום המכירות.
אנו יודעים שמספיקה החלטה שגויה אחת של מקבלי ההחלטות באשר לטקטיקות המכירה והארגון יימצא את עצמו בירידה ברמת ההכנסות או לחילופין אי פתירת הבעיה מהשורש תשאיר את החברה באותו מצב שהיא נמצאת בו היום, אך מנגד אנו יודעים שליווי וייעוץ נכון עבור שינוי אסטרטגיית המכירה יביא את החברה למצב של גידול בהכנסות בעשרות אחוזים ואף הרבה יותר !
על מה נוכל לעבוד?
תרבות ארגונית
מעבר להתנהלות של הארגון שלכם כלפי חוץ קיימת חשיבות אדירה להתנהלות של הארגון כלפי פנים, והיא משפיעה באופן ישיר על אנשי המכירות. אנו נבצע שינויי היררכיות במחלקת המכירות בארגון, נבצע שינוי לנהלי מכירות לא יעילים ונוביל את אסטרטגיית המכירות שלכם למצב האופטימלי ביותר.
טקטיקות מכירה
עסקים וחברות אשר רוצים להגדיל את ההכנסות שלהם יהיו מוכרחים לבצע שינויים בארגון. אנו נעבוד על שינוי טקטיקות מכירה מיושנות ונבצע מעבר לטקטיקות מכירה חדשניות ואפקטיביות אשר מניעות לפעולה ויוצרות גידול בהכנסות.
בידול וחדשנות
בעולם של היום התחרות מאוד גדולה ונדרש מכם לבדל את עצכם ולהתחדש בכל תקופה מסוימת. אנו נבנה עבורכם בידול חשדני בעולם המכירות אשר מתאים לתחום שאתם עוסקים, נבחר Added Value מתאים וניצור תשתית שתגרום למתחרים שלכם להפוך ללא רלוונטיים.
אפיון קהל לקוחות
זמן ומשאבים זה הדבר החשוב ביותר בעסק, אתם נדרשים לא לבזבז אותם על קהל לקוחות לא פוטנציאלי. אנו נתמקד בפילוח נכון של קהל הלקוחות המתאים ביותר לחברה שלכם, נאתר קריטריונים ומאפיינים עיקריים של הלקוחות המרכזיים שלכם ונתמקד בלהכיר את הלקוחות הפוטנציאליים ביותר.
אפיון תהליך המכירה
אנשי מכירות צריכים לדעת לייעל את הזמן שלהם בשביל לעבור את היעדים שהוצב להם. אנו נבחן מה המסלול שאנשי המכירות צריכים לעבור עד הרגע שהעסקה נסגרת, נבנה שלבים פרקטיים ועדכניים אשר הם יצטרכו לבצע בשביל להגדיל את כמות המכירות ונעבוד על זה שיחס ההמרה מהמפגש הראשון של הלקוח עם איש המכירות עד הרכישה, יהיה גבוה יותר. בנוסף נעבוד על תהליך מכירה איכותי שמגדיל את שביעות רצון הלקוח.
חווית לקוח
במחזור חיי הלקוח ישנן לא מעט אינטראקציות בינו לחברה, כל אינטראקציה יוצרת חוויה ללקוח, במיוחד במכירות. נעבוד על שיפור חווית הלקוח עם אנשי המכירות כדי ליצור נאמנות לקוח. בנוסף נעבוד על השירות שאנשי המכירות צריכים לתת ללקוח לאחר העסקה כדי להפוך את הלקוחות שלכם לשגרירים.
חדירה לשווקים חדשים
חדירה לשוק חדש הוא אירוע מרגש עבור כל ארגון וחברה בישראל, בשביל להגיע לשווקים חדשים על אנשי המכירות לדעת כיצד הם פונים לאותו שוק. אנו נעבוד אתכם על בחירה של שווקים חדשים שתוכלו לבחור להיכנס אליהם, אנשי המכירות ילמדו כיצד לטרגט את החברות שנמצאות בשוק שאליו הם פונים ומה השיטות והטקטיקות הפרקטיות ביותר שהם יוכלו לבצע.
למי זה מתאים?
עסקים קטנים ובינוניים
אשר מעוניינים לחדש ולשנות את אסטרטגיית המכירה בעסק ובמקביל ללמוד, להוביל וליישם אסטרטגיה עסקית מנצחת.
חברות גדולות
אשר מעוניינות לשנות את נהלי המכירות, ללמוד שיטות חדשות, לבנות אסטרטגיה חדשנית ולהתקדם למסלול של הצלחה עסקית.
ארגונים
אשר מעוניינים לשנות אסטרטגיה מיושנת ובעצם לבצע טרנספורמציה לאסטרטגית מכירות עדכנית ופרקטית שתוביל לגידול בהכנסות באופן משמעותי.