השירותים שלנו
קורס מכירות מותאם אישית
אחת המחלקות החשובות ביותר בחברות וארגונים היא מחלקת המכירות, טכניקות מכירה שהיו נכונות לפני מספר שנים, כבר ברובן לא רלוונטיות בעידן הדיגיטלי והמתחדש.
לכן חשוב להתעדכן באופן עקבי עבור טכניקות מכירה חדשניות, ניהול תהליכי מכירה מודרניים, פיתוח מערכות יחסים עסקיות בצורה מתקדמת, והתעדכנות באופן רציף עבור השינויים הטכנולוגיים בתעשייה, במילים אחרות אנשי המכירות צריכים להמציא את עצמם מחדש באופן עקבי ורציף.
אצלנו אין קורסי “מדף” שברובם אינם תואמים את צרכי הלקוח וגורמים לאפקט זמני של כמה ימים.
לכל ארגון יש את ההתאמות שנכונות עבורו כמו:
מוצר או שירות לצרכנים
התחום בו הוא נמצא
אתגרים שונים
שוק מוסדי או פרטי
תרבות ארגונית
קשיים פנים ארגוניים אחרים ועוד...
לכן אנו דואגים לבצע את ההתאמות הנדרשות עבור כל ארגון וארגון עד לכדי מצב של קורס Tailor Made (מותאם אישית ללקוח).
אז מה התכנים שניתן לבחור?
טרגוט לקוחות בצורה אפקטיבית
כשאנו עושים טרגוט נכון, כל תהליך המכירה מתייעל. נלמד כיצד לאתר לקוחות בצורה מתקדמת, פילוח לקוחות מקצועי ונלמד כיצד לבחון את קהל היעד האידיאלי בתחום שאתם עוסקים.
ניצול הרשתות החברתיות בצורה אופטימלית
העידן הדיגיטלי כבר כאן למעלה מעשור ועדיין יש לא מעט ארגונים שלא מנצלים אותו היטב. נלמד אתכם להכיר את הלקוח באמת וכיצד לבצע עבודת מידענות בצורה מדויקת שתוביל לסגירת הלקוח.
יצירת קשר ראשוני עם הלקוח שיוביל לפגישה
אומרים שאין שני לרושם ראשוני, תלמדו כיצד הלקוחות ירצו להיפגש אתכם ולהביע עניין בפגישה, מה מותר להגיד ומה אסור להגיד ומה הטכניקות החדשניות ביותר.
סמול טוק ונטוורקינג אפקטיבי
חלק חשוב במכירה מבוסס על סמול טוק ונטוורקינג, הם מהווים חלק בלתי נפרד מהקשר האישי הראשוני עם הלקוח, נלמד אתכם כיצד אתם יוצרים קשר ראשוני עם הלקוח שיעזור לכם להגדיל את פוטנציאל המכירה, אסטרטגיות נטוורקינג אפקטיביות וחיבור אמיתי ללקוח.
ניהול פגישות מכירה
פגישת המכירה היא השלב הקריטי ביותר, תלמדו איך פגישת מכירה צריכה להתנהל, איך להניע את הלקוח לפעולה וכמובן מה הצעדים שנדרשים ממכם כדי להגדיל את הפוטנציאל.
ניהול Follow up נכון
90% מאנשי המכירות לא עושים Follow up וגם ה – 10% שעושים, אינם יודעים כיצד באמת התהליך צריך להתבצע. נלמד אתכם כיצד לבצע זאת בצורה נכונה, מה הכללים שנדרשים ממכם ומה הערך שאתם יכולים לתת ללקוח בתהליך ה – Follow up כדי להגדיל את אחוזי סגירת המכירות שלכם.
סטוריטלינג
לכל ארגון או מוצר יש את הסיפור שלו, נלמד אתכם כיצד אתם לוקחים את השירות או המוצר שלכם והופכים אותו לסיפור מעניין ובלתי נשכח שיגרום ללקוח לבחור בכם.
טיפול בהתנגדויות
כחלק מתהליך המכירה אנשי מכירות נתקלים בהתנגדויות, נלמד מה הן הטכניקות והכלים שנדרשים מכם, כדי לטפל בהתנגדויות באופן מהיר ואפקטיבי שיוביל את הלקוח לרכישה מוצלחת.
שיטות מוצלחות לפיתוח מערכות יחסים עם הלקוח
במכירות בסכומים גבוהים ובמיוחד במכירות B2B, הקשר האישי ומערכת היחסים בין איש המכירות ללקוח מקבלים משקל גבוה מאוד בתהליך המכירה. נלמד אתכם כיצד בונים מערכת יחסים אמיתית עם הלקוח, כיצד יוצרים אמון מחזק, וכמובן את השיטות האפקטיביות ביותר לפיתוח מערכות היחסים.
ניהול משא ומתן
מטרת המשא ומתן היא השגת האינטרס של העסק שלכם וניהול התהליך בצורה נכונה יביא אתכם לתוצאה האופטימלית. אנו נלמד מה הן הכלים, התפיסות והטכניקות שנדרשות ממכם כדי לצאת עם העסקה והתנאים שמשיגים את האינטרס שלכם.
כללים שאסור לעשות בעולם העסקים והמכירות
בעידן הדיגיטלי הלקוחות היום הרבה יותר מתוחכמים ויש להם את האפשרות לבדוק כל פרט, אנו נלמד מה הן “כללי האל תעשה” שיכולים להרוס את המכירה ואיך להיות ערוכים כדי לא להיכנס למצבים הללו.
בידול עסקי
עסקים וחברות מתמודדים היום עם תחרות עצומה, אנשי מכירות צריכים להמציא את עצמם מחדש בכל רגע נתון. אנו נלמד את סוגי הבידול השונים, כיצד להשתמש בהם בחוכמה ואיך לבחור את הבידול העסקי שהכי מתאים לתחום שלכם אשר יגרום ללקוחות להעדיף ולבחור בכם על פני המתחרים.
בוגרי הקורס אשר יסיימו בהצלחה יזכו לקבל את תעודת ה-Sales Pro Training היוקרתית מבית Infinite.
למי זה מתאים?
עסקים קטנים ובינוניים
אשר מעוניינים ללמוד את שיטות המכירה החדשניות והעדכניות ביותר שקיימות בשוק.
חברות גדולות
אשר רוצות ללמוד תהליכים פרקטיים וממוקדים בנושאים ספציפיים שהם מתקשים בתהליך המכירה.
ארגונים
שמעוניינים לדעת לפרוץ גבולות ולקדם את העובדים שלהם לרמה הגבוהה ביותר בעולם המכירות.